mavi ışık kazanı




Ahan da buldum! Harbi buldum! Bütüüüün dünyadaki herkesin sahip olduğu, hala çözülemeyen, çözen olursa köşeyi döneceği problemi buldum! Ben buldum! En büyük sorun değil, tek sorun değil, dünyayı kurtaracak hiç değil ama ortak sorun, aha bu! Şemsiye! Şemsiyenin kırılması çaresizliktir. Şemsiyenin kırılması beklenen bir hayal kırıklığıdır. Hayal kırıklığı nedir? Beklenmeyen bir anda üzücü bir şey olması. Ama şemsiye değil. Şemsiyenin kırılması her zaman beklenen bir sorun ve her zaman bir hayal kırıklığı olmuştur. Dünyadaki tek beklenen hayal kırıklığı. Hem ortak, hem tek; evet evet ben buldum. Şemsiyenin kırılması acizliktir. Şemsiyenin kırılması yorucu bir günün sonunda eve kurt gibi aç döndüğünde annenin en sevmediğin yemeği yapmasıdır. Şemsiyenin kırılması güzel göründüğünü zannettiğin bir anda arkadaşlarının arasından ayrılıp aynaya bakmaktır.Şemsiye... Şemsiye çantandan "çat!" diye bir ses duyduğunda aklına gelen tek şeydir. Şemsiye seni yolun ortasında ileri geri sürükleyen tek illettir. Tersine döndüğünde ise yerin dibine girdiğin, rüzgara karşı tutup düzelttiğinde ise biriktirdiği tüm suları üstüne püskürten ve tüm bunlar olurken arabalardaki insanların sana kahkaha atmalarına neden olan tek şeydir şemsiye. Seni şekli biçimsiz pis soytarı!
FAZİLET AYDIN
23/02/2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder